زاهدان کین جلوه در محراب و منبر میکنند ........

زاهدان کین جلوه در محراب و منبر میکنند         چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند


با سلام امروز سه شنبه 17/3/84
اول به همه دوستای خوبم سلام میکنم
و دوم معذرت میخوام بابت تاخیر طولانی که داشتم واینکه اینقدر دیر به دیر آپدیت میکنم آخه این چند وقت هم یه مقدارکسالت داشتم و هم کمی گرفتار بودم .نترسید هنوز زنده ام شکر ...
امروز روی صحبت من با آدمهای دوروئیه که ارزش دوستی و دوست داشتن رو ندارند
یه روزی معتقد بودم که با همه آدمها باید مهربون و متواضع رفتار کرد حتی بدترین و جری ترین آدمهای دنیا هم با محبت کردن نرم و رام میشن معتقد بودم به اینکه
از محبت خارها گل میشود .....
ولی همیشه وضعیت به همین منوال نیست من اشتباه میکردم
آدمی زائیده تفکراتشه رفتار هر آدمی آئینه فکر و مخیلات اوست
خیلی وقتها نمیشه با همه آدمها به طور یکسان رفتار کرد
با هر کسی به میزان ظرفیت روحی و فکریش باید برخورد کرد چون ، همیشه با محبت خارها گل نمیشه
همیشه با محبت سرکه ها مل نمیشه
........و همیشه از محبت
 
  نه هر کس از محبت مایه دار است               نه با هر کس محبت سازگار است

به نظر من آدمها سه دسته اند :
یک دسته اونهائی هستند که واقعا میفهمند
یک دسته اونهائی هستند که واقعا نمیفهمند
و دسته آخر اونهائی هستند که خودشون رو به نفهمی میزنند
که به نظر من دست گروه سوم زودتر از بقیه باز میشه
و معمولا آدمهای دو رو و منافقی هستند که حتی خداوند هم در قرآن از اونها به زشتی یاد کرده و در روز محشر با ظاهری کریه و زشت مانند اعمالشان ظاهر میشوند برای اینطور افراد دعا میکنم چون نمیتونم نفرین کنم نفرین کاره آدمهای ضعیفه دعا میکنم که خدا اونها رو به راه راست هدایت کنه .
از خدا میخوام که به همه ما آدمها رقت قلب عطا بکنه
یک قلب صاف و بی ریا از خداوند میخوام یه قلب پاک ،اینقدر پاک که بشه جلوه خداوند رو توی اون دید
خدایا به همه ما کمک کن که در روز محشر چهره هامون زیبا و نورانی باشه و با چهره های زیبا و متعالی در محضر مبارک شما حاضر بشیم .

آمین