سلام به همه دوستای عزیزم

نمیدونم چرا تازگیها اینقدر اتقاقهای غیر منتظره و پیشبینی نشده میفته اتفاقایی که به هیچ عنوان درست نمیشن به هر دری میزنم نمیشه تازگیها هم که ....
شدیدا" احساس تردید میکنم نمیدونم تصمیمی که دارم میگیرم درست هست یا نه ؟
همه این سختیها رو تحمل میکنم همشو فقط به این امید که ان شاء الله آخرش خوب بشه .



آن که مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ....در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت .....
خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد ...تنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت
دل تنگش سر گل چیدن از این باغ نداشت ...
قدمی چند به آهنگ تماشا زد و رفت ...
نظرات 1 + ارسال نظر
نادیا جمعه 10 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:44 ق.ظ http://nalehidarsokoot.persianblog.com

سلام دوست مهربون خوب .مسعود به من گفت که بهتون بگم بلوگ اسکای فیلتر شده و اون نمیتونه بیاد به وبلاگتون .راستش من از ایران نیستم و به خاطر همین میتونم بیام اینجا .وبلاگ گرمی دارید بهتون تبریک میگم . از اشنایتون هم خوشبختم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد